Hakkımda

İstanbul, Türkiye
Av.Dr. Özcan Günergök

11 Eylül 2007 Salı

LEYLASININ HABERİ YOKTU

Avare dolaşan bir mecnun görmüştüm
Yağmurla yıkanan İstanbul sokaklarında
Hava soğuktu, ellerim üşüyordu
Gözleri yüklü bulutlar gibi dosttu
Garibim Leyla'sını arıyordu

Sordum, soruşturdum kimmiş
Dediler bir sevdiceği varmış
Diyar diyar, bir ömür onu ararmış

Günler birbiri ardına geçiverdi
Mecnun artık bizden biriydi

Dayanamadı yüreğim, açtım kapımı bir gün
"Gir içeri" dedim "dışarısı kış, kıyamet
Hadi dostum, donacaksın"
Mevsimlerden kıştı İstanbul'da
Güldü, devam etti dolanmaya

Bir sabah kapımda uyur halde buldum onu
"Uyan dostum gün doğdu
Kapılma" hemen "umutsuzluğa"
Yeni günde yapacağın çok iş var.

Anladım ki uyanılmaz uykudaymış
Gözlerimden yaşlar döküyordum mecnuna

Haber vereyim dedim
Nerede, ne yapardı bilmem ama
Sanırım garibimin aşkından, hayallerinden
Leyla'nın haberi bile yoktu....
22.03.1999 İstanbul 03:56
Özcan Günergök

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi