Hakkımda

İstanbul, Türkiye
Av.Dr. Özcan Günergök

19 Eylül 2007 Çarşamba

ARDIMDA KENDİMİ BIRAKTIM

Yine senden uzakta,
Yine sensiz,
Bir yıl daha geçti.
Yaşadım her gün umutla,
Bir gün ansızın çıkıp da gelirsin diye.

Boşunaymış oysa bu bekleyişler,
Bir rüya imiş sanki,
Seninle yaşanan anlar...
Gözlerimin gözlerinle buluştuğu
Eşsiz dakikalar.

Hani derler ya,
İnsan hayalleriyle yaşar diye...
Hep seninle yaşadım ben,
Seni soludum,
Seninle yattım,
Seninle kalktım
Günün ilk ışıkları seninle dolardı odama,
Ve seninle devam ederdi günüm.
Beni yalnız bırakmayan,
Benden başka kimsenin fark edemediği varlığın...

Hatırlar mısın
Birlikte olduğumuz o sayılı dakikaları.
Bir günün belirli saatleri.
Dönüş vaktiydi...
Yeni bir başlangıç yapacaktım.
Dönüp de ardıma bakmadan,
Yepyeni bir hayata.
Ama ardımda seni bıraktım...
Ya da Başka deyişle,
Ardımda kendimi bıraktım...
10.10.1998 Erzincan
Özcan Günergök

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi