Hakkımda

İstanbul, Türkiye
Av.Dr. Özcan Günergök

27 Eylül 2007 Perşembe

Deprem

Gün :17 Ağustos 1999
Saat: 03:02
İstanbul, tüm Marmara
Korkunç bir gürültüyle uyandı
Gün: 17 Ağustos 1999,
Saat: 03:02
Binlerce can kendi kıyametine uyandı...

Of Allah'ım,
Anlatılmakla olmuyor,
Anlamazdım da görmeseydim gözlerimle...
17 Ağustos 1999 vakit Öğle üzeri, İzmit'teyim
Çökmüş binalar, yerle bir,
Çaresiz bekleyiş bir yanda,
Her an varlığını hissettiren,
Egemen benim diyen,
ellerimizle yarattığımız kutsal
ne hikmetse görünmez oldu ortalıkta...

"Ne bekleyeceğim, ölümü bekliyorum" diyor bir kadın

Of Allah'ım of,
Yürek dayanmaz gördüklerime Gölcük'te
Sanmam farklı olsun yaşananlar,
Adapazarı, Düzce, Bolu, Avcılar'da
Tırnaklarıyla kazıyor yıkıntıyı bir baba,
Karısı, çocukları varmış enkaz altında.
Feryatlar yükseliyor bir yanda....

İnsanlar aç, susuz, perişan düşmüş Yalova yoluna
Bir an sandım ortasındayım savaşın,
Bosna'da, Kosova'da
Bağışla isyanımı
Dayanamıyorum Allah'ım...

İstanbul - 18.08.1999 14:28
Özcan Günergök

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi